«Радуга ТВ» припиняє мовлення

5 грудня супутникове телебачення «Радуга ТВ» припиняє мовлення. Без улюблених каналів можуть залишитися 450000 передплатників супутникового оператора. Причина цього проста — «Радуга ТВ» так і не змогла отримати ліцензію в Роскомнадзоре.

«Радуга ТВ» припиняє мовлення

«Більше року ми намагалися отримати необхідну для супутникового мовлення ліцензію, щоб продовжити надавати високоякісний контент, — повідомляє сайт« Райдуги ». — Нам не вдалося це зробити, а відсутність ліцензії унеможливлює подальше надання послуг клієнтам ». Втім, представники компанії стверджують, що докладають всіх зусиль для того, щоб передати абонентську базу якомусь іншому оператору. Станеться це чи ні, стане ясно трохи пізніше. По-крайней мере, з офіційних джерел відомо, що рішення має бути прийняте до 6 грудня.

Нагадуємо, що «Радуга ТВ» входить в першу четвірку найбільших російських операторів супутникового телебачення нарівні з «Триколор ТВ», «Оріон-Експресом» і «НТВ +». Але навіть це не оберегло власників компанії від неприємностей: Роскомнадзор ще в 2013 році з’ясував, що оператор поширює через свою мережу 95 каналів без наявності відповідної ліцензії. За припущеннями 2074.ru, дозвіл у «Райдуги» відсутнє ще з 2011 року, коли в російське законодавство були внесені відповідні зміни, які передбачають окреме ліцензування супутникового мовлення.

Власником «Райдуги ТВ» є компанія «Далгеоком», одна половина якої належить шведському медіахолдингу MTG, а інша — медіагрупі Continental Multimedia, зареєстрованої у Люксембурзі.

За підсумками проведеної перевірки Роскомнадзор звернувся в правоохоронні органи, але до середини 2014 ситуація продовжувала перебувати в підвішеному стані. Але влітку цього року, після закінчення конкурсу на отримання ліцензії на супутникове мовлення, стало ясно, що «Радуга ТВ» залишиться не при справах. Про що і свідчило кримінальну справу, порушену за прохання Роскомнадзора ще у вересні. Ліцензія на мовлення дісталася компанії, близької до МТС.

На сьогоднішній день канали, включені в сітку мовлення «Райдуги», намагаються повернути собі внесену за мовлення передоплату. Наприкінці листопада було зареєстровано позовну заяву від російських представництв каналів Viasat з вимогою повернути більше семи мільйонів рублів. Як не парадоксально, за позовом стоїть той же самий медіахолдинг MTG, який володіє половиною «Далгеокома».

Відомо, що власники намагалися продати «Веселку» протягом останніх декількох місяців як мінімум двом компаніям — «Ростелекому» і МТС. У жовтні МТС навіть отримали дозвіл ФАС на купівлю «Далгеокома», але в останній момент угода не відбулася. Нічого конкретного про причини відмови в МТС не повідомляли.

Рекомендуємо відео по темі: СТС — Перше розважальне телебачення. 2 (HD 01-2011)


Похожие посты:

  • Платним телеканалам заборонили показувати рекламу. Введена заборона позначиться на діяльності більше тисячі різних каналів. Причому, на думку експ ...

  • Челябінський інтернет-провайдер «Інтерзв'язок» не продовжив договір з відомим дитячим телеканалом Nickelodeon. Причому керівництво компанії поясню ...

  • Вітчизняному телебаченню пророкують швидке цифрове майбутнє. До 2015 року, як і було обіцяно, всі телевізійні канали піддадуться апгрейду, і кожен ...

  • У квітні Челябінськ переходить на тестове мовлення цифрового наземного ефірного телебачення. Як повідомив 28 березня директор філії РТРС «Челябінс ...

  • Роскомнадзор не стане зобов'язувати популярний інтернет-месенджер Skype проходити ліцензування. Таким чином, спроба компанії МТС обмежити використ ...

Оставить комментарий

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.

Январь 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Статистика